اخبار

آغاز فرآیند پاسخگوی به درخواستها و مکاتبات مردمی

آغاز فرآیند پاسخگوی به درخواستها و مکاتبات مردمی
جلسه آموزشی با حضور سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و همچنین تنی چند از همکاران منتخب درخصوص آغاز فرایند پاسخگوی به درخواستها و مکاتبات مردمی تشریح چگونگی و نحوه پاسخگویی و ثبت خدمات در سامانه تشکیل گردید.

با ابلاغ دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی ، فرآیند بررسی و رسیدگی به تماسها و مکاتبات مردم شریف استان که در جریان سفر ریاست محترم جمهوری به استان در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ثبت شده است، آغاز گردید.

در این جلسه نوری گفت : با بیان اینکه پاسخگویی به درخواستها و تقاضاهای مردمی و همچنین در رأس آن تکریم ارباب رجوع است  می بایست سرلوحه کار تمامی پرسنل قرار گیرد.

ودر پایان سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی تصریح کردند : که مردم ولی نعمت ما هستند  از کلیه  همکارانی که در سامانه سامد وظیفه خطیر پاسخگویی را بر عهده دارند اعلام داشتند که با سعه صدر و صبر و حوصله کلیه درخواست ها را مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به ثبت خدمت در سامانه نمایند تا هیچگونه حقی از فردی ضایع نگردد.

۱۶ تیر ۱۳۹۴ ۰۹:۳۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید